עוד לפני שמגיעים לכלים וניתוחים - הטיפ הראשון הוא לנסות לחשוב ולהגדיר - מיהו קהל היעד, מהן הפעולות שנרצה שהוא יבצע באתר, לחשוב על גולש טיפוסי או לדמיין מקרה ספציפי: מיהו הלקוח שלנו, איך קוראים לו, גיל, מין, עיסוק ותחומי עניין, איך הוא מגיע לאתר שלנו, מה הוא מחפש? אילו אזורים באתר שלנו מספקים מענה עבורו, מהן הפעולות שאנחנו מעוניינים שהוא יבצע באתר ברגע שהוא הגיע אליו. אחרי שחשבנו קצת, אפשר להתחיל לרשום מילות מפתח שלדעתנו...
Read More
לפני כמה חודשים הגעתי לפגישה אצל לקוח - חברת טכנולוגיה בינ"ל. כרגיל ניסינו להיזכר אם אנחנו נפגשים איתם בקומה 1, 3 או 4, והאם בחדר ישיבות X או בחדר ישיבות Y. אני מדבר איתכם על חברה בתחום המחשוב והאבטחה שמספקת פתרונות לארגונים כמו מיקרוסופט, אינטל, סוני, נאסד"ק... וחברות תעופה שונות... מפה לשם, מנהלת השיווק אומרת "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות. למעשה קיבלנו הבוקר סטטיסטיקה עדכנית, כולל פילוח לפי המרות ומקורות תנועה..." - רגעים כאלה מטביעים אותי באדרנלין, לא יכולתי להתאפק:...
Read More
שלום לפניכם רשימה מתעדכנת של הכלים העיקריים שאני מקדם בעזרתם אתרים... מחקר מילות מפתח keywordtool.io כלי מילות המפתח של גוגל (לאחרונה כדי לקבל מספרים מדויקים של נפחי חיפוש יש צורך בקמפיין אדוורדס פעיל) keywordshitter.com מילים, מילים, בלי סוף בחינת חוזק אתר (כמות ואיכות קישורים) למה זה טוב? כדי לדעת איפה אתה עומד מול המתחרים (ולקבל מהם רעיונות לקישורים חדשים שאפשר להשיג) https://majestic.com אני מאוהב בכלי הזה בזכות פשטותו - תוך 10 שניות אתה מקבל תמונה שלמה על האתר (כמה קישורים מפנים אל האתר, כמה...
Read More
טעויות בקידום אתרים קשורות לרוב לעבודה בשיטות מיושנות שאולי עבדו פעם וכיום עלולות לפגוע במיקומי האתר בגוגל. הנה כמה מהן: 1. אופטימיזציית יתר הכי טוב להסביר באמצעות דוגמא. נניח שיש לי אתר בנושא אילוף כלבים ואני מוסיף מאמר בנושא אילוף כלבים בתל אביב. יש 2 אפשרויות - או שאכתוב עבור הגולש, ואנסה לתת לו 100% תוכן מעניין ומועיל, שזה הדבר הנכון והרצוי... או שאני יכול לנסות להשחיל מילות מפתח כגון "מאלף כלבים בתל אביב" בכל משפט שני. גוגל הפך למנוע...
Read More
הקלישאה היא שהתוכן הוא המלך. זה די נכון. בעולם ה-SEO אפשר לומר שהתוכן הוא הדלק. במאמר זה תמצאו טיפים שימושיים להתנהלות עם תוכן בהקשר של קידום אתרים. כמה תוכן אני צריך? נתחיל עם סוד גלוי בקידום אתרים. אם אתם בתחום תחרותי, כלומר 20 מתחרים ומעלה, אתם ככה"נ צריכים הרבה תוכן. כמות מומלצת של דפי תוכן באתר היא מינימום של 100 דפים (ועוד כמה עשרות מאמרים באתרים חיצוניים). אתם צריכים לשכנע את גוגל שאתם מבינים בתחום שלכם ומאמרים (דפים עם...
Read More
כשאנחנו ניגשים לקדם עמוד או אתר אינטרנט לרוב נשתמש בכלים כדוגמת ה keyword planner למציאת ביטויים שגולשים פוטנציאליים מחפשים. השלב הבא הוא להתחיל בקידום עצמו באמצעות תוכן וקישורים שסובבים סביב הביטויים שמצאנו. זה טוב ויפה אך לא מספק. כדי לקדם אתר בצורה טבעית ואורגנית, כזו שתייצר לנו תוצאות טובות לאורך זמן - אמנם חשוב לעבוד עם מילות מפתח ולבצע מחקרים שונים אבל צריך גם לדעת להסתכל הרבה יותר רחוק - כמו שגוגל עושה. הרבה מעבר למילות מפתח למען הפשטות בואו פשוט נאמר...
Read More
0