
- הטילו את כל המשימה כולה על מישהו אחר. חברת קידום אתרים, למשל; במקרה הטוב תקבלו תמורה לכספכם ובמקרה הפחות טוב יהיה לכם את מי להאשים.
- קישורים, קישורים – מישראל, מרוסיה, מסין, האמת המרה היא שאת גוגל אפשר להרשים רק עם כמות. לא משנה מאיפה הקישור יוצא, וממש לא משנה כמה רלוונטי האתר המקשר לתחום שלכם, זה הכל שטויות. העיקר הכמות.
- אל תעדכנו את האתר לעתים תכופות. מקדמי אתרים יודעים זאת כבר שנים – גוגל מעדיפה אתרים סטטיים וקטנים. ככל שתצליחו להתאפק מביצוע שינויים ותשאירו את האתר במצבו הנוכחי, גוגל יגמול לכם בעלייה במיקומים. נסו בעצמכם.
- התאמה למובייל? mobile friendly – כולם מדברים על זה משום מה, אבל אל תלכו עם העדר. אם האתר שלכם עובד טוב במחשבים שולחניים אז זה צריך להספיק ומי שלא טוב לו – יום טוב לו.
- מהירות טעינה? זה יכול להזיז אתכם ממקום 23 ל 22. מעבר לזה זה רק תכסיס עלוב של גוגל להסיט את תשומת הלב לאן שהיא רוצה ולא לאיכות המוצרים שלה למשל.
.
.
.
1 באפריל שמח לכם 🙂
ההיפך הוא הנכון
0