10 דרכים מוכחות עבור חברות הובלות להגיע ללקוחת

חברת קידום אתרים / בלוג / 10 דרכים מוכחות עבור חברות הובלות להגיע ללקוחת
10 דרכים מוכחות עבור חברות הובלות להגיע ללקוחת

במאמר זה נסקור 10 דרכים מוכחות עבור חברות הובלות להגיע ללקוחת חדשים.

אני עובד עם הרבה חברות הובלות ומכיר את  מאמצי השיווק שלהם. זה הפך להיות המומחיות שלי. אני סוג של נפל לתוך "שיווק גורו נישה" נישה, ואני אוהב את זה. בתחילה התחלתי לעבוד עם חברה אחת אוקלהומה סיטי זז על מאמצי השיווק שלהם, ועם הזמן שלי קשרים והמוניטין גדל ואני התחלתי לעבוד עם מספר לקוחות נעים.

העסק המרגש הוא עסק קשה. אבל זה יכול להיות עסק רווחי מאוד אם לרוץ כראוי. אחד המפתחות בהצלחה להפעלת חברה זז הוא לעשות כל מה שאתה יכול לעשות כדי לשמור על מוביל נע מגיע כל השנה.

בני אדם זקוקים לחמצן כדי לשרוד. עסקים נעים צריך מוביל לשרוד.

ההצלחה מבוססת על אספקה ​​עקבית של מוביל נע.
תהליך החשיבה עובד כך (כפי שצ'רלי מונגר תמיד מייעץ, להפוך הפוך תמיד):

מה היא הצלחה עבור העסק זז (או כל עסק)? לעשות רווח.
איך אתה מרוויח? אתה מרוויח יותר מההוצאות שלך.
איך אתה עושה הכנסות כעסק זז? אתה מספק שירותי הובלה.
איך אתם מספקים שירותי הובלה? אתה מוצא אנשים הזקוקים להזזת שירותים.
איך למצוא אנשים הזקוקים לשירותים? אתה מגדיר את עצמך עם זרימה עקבית של מוביל נע מגיע בחודש אחרי חודש.
מקור יציב של מוביל מוביל הוא המפתח לשרוד, משגשגת, ולהרוויח רווחים כחברה נעה.

להלן 10 דרכים באופן עקבי יש מוביל מוביל מגיע לתוך העסק שלך נע חודש לאחר חודש.

1. דפי זהב

דפי זהב היא דרך מצוינת לקבל עבודה בהובלות. אינדקס עסקים מקבל הרבה פניות מאנשים בגוגל כאשר הם מחפשים חברות שמספקות שירותים הביתה. אם אתה מחפש "חברות הובלה", "חברות אינסטלציה" או "גגות" בגוגל בכל עיר גדולה, סביר להניח שתראה דף אינדקס עסקים של דפי זהב המפרט את ספקי השירות "Top 10" בעירך. לדוגמה, כאשר אני גוגל "העברת דירה בראשון לציון", זה אינדקס עסקים הדף רשימה של 10 העברת דירה בראשון לציון הוא על הדף הראשון של תוצאות החיפוש. אינדקס עסקים הוא לגמרי מוחץ אותו על תוצאות מנוע החיפוש.

לאחר לקוח הולך לדף אינדקס עסקים הם מתבקשים לספר אינדקס עסקים איזה סוג של שירות הם צריכים ואיפה הם צריכים את זה. הם ימלאו טופס אומר אינדקס עסקים במיוחד מה הם צריכים לעשות ואז אינדקס עסקים תשלח להוביל את חברות שירות עם אינדקס עסקים חשבונות באזור.

אז ספקי השירות יכול להגיע ולשלוח למוביל ציטוט הודעה. בהודעה זו אתה יכול לתת ללקוח את פרטי הקשר שלך ולעודד אותם להתקשר אליך לתזמן את המעבר שלהם. יש להם גם את האפשרות של הודעות לך בחזרה דרך מערכת הודעות של אינדקס עסקים.

החברות הנעות מחויבות כמה דולרים כדי לשלוח את הציטוט שלהם וזה רק בתשלום מעורב עם אינדקס עסקים.

אינדקס עסקים מספק זרימה עקבית של מוביל מוביל איכות, וזה משאב נהדר שכל חברה הובלות צריכה לנצל.

2. גוגל אדוורדס

דרך נהדרת נוספת לחברות הובלה ליצירת זרימה עקבית של הפניות מניעות היא להפעיל מודעות בחיפושים בגוגל באמצעות גוגל אדוורדס. גוגל היא הידיים למטה בצורה הטובה ביותר של שיווק ישיר בעולם. אתה יכול לחשוף את העסק שלך מול אנשים שמחפשים בדיוק מה שאתה מוכר, ואתה רק צריך לשלם כאשר עבור הקליקים שלחצו על המודעה שלך כאשר לקוח מקליק  על האתר שלך.

מיליוני אנשים מחפשים אחר גורמים בגוגל מדי שנה, וכחברה מרגשת שמנסה להשיג הפניות, גוגל נמצאת במקום שבו אתה צריך להיות. מדי חודש מונח המונח "חברות הובלות" מחפש בממוצע 110,000 פעמים בגוגל. ואת המונח "מובילים" מקבל גוגל ממוצע של 60,500 פעמים בחודש. ויש מאות מילות מפתח אחרות הקשורות בנפח גבוה, שמקבלות חיפוש בכל חודש.

גוגל היא דפי זהב חדשים, וזה מספר אחד אנשים מנסים למצוא ספקי שירות הביתה. כחברת הובלות אתה צריך להיות על גוגל מנסה להגיע מול אותם אנשים ולהפוך אותם ללקוחות שלך. אנשים מחפשים את המניעים בגוגל בכל חודש, וזו דרך מצוינת לקבל זרם יציב של מוביל מוביל נכנס לעסק שלך.

אני ממליץ בחום שכל החברות ההובלה ינסו את גוגל אדוורדס. ואם אתם זקוקים לעזרה בהגדרת מסעות הפרסום שלך בגוגל אדוורדס, תנו לי שיחת טלפון. חברות הובלה היא אחת הנישות החזקות ביותר שלי באדוורדס.

3. בינג

פרסום על בינג הוא בעצם אותו דבר כמו פרסום בגוגל, אבל ישנם שני גורמים שהופכים בינג הרבה פחות אטרקטיבי. פחות אנשים משתמשים בבינג, ופלטפורמת המודעות שלהם פחות ידידותית למשתמש מאשר הפלטפורמה של גוגל אדוורדס.

עם זאת, אם יש לך תשלום גדול יותר עבור כל קליק תקציב ממה שאתה יכול להשקיע בכל חודש בגוגל, אז אני ממליץ לך להגדיר ולהפעיל מודעות בבינג. אני גם עוזר חברות הובלה להקים ולהפעיל מודעות בבינג.

MovingCompanyReviews.com
MovingCompanyReviews.com הוא סוג של כמו Thumbtack, אבל הם רק להתמקד בתעשייה נעה. התהליך שלהם דומה Thumbtack. אנשים מחפשים את גוגל עבור חברה זז, MovingCompanyReviews.com בדרך כלל מופיע בדף הראשון או השני, המשתמש הולך לאתר האינטרנט שלהם, והם מספרים MovingCompanyReviews.com פרטים על המהלך שלהם, ובתור, MovingCompanyReviews.com שולח אותם מוביל חברות מובילות.

חברות מובילות יכולות ליצור קשר עם הלקוח ולתת להן הצעת מחיר.

אתה משלם תשלום חודשי קטן כדי להיות חבר MovingCompanyReviews.com ולאחר מכן אתה משלם כמה דולרים עבור כל להוביל.

MovingCompanyReviews.com אינו שולח כמה מוביל כמו Thumbtack, אבל כל ספירת עופרת. ואני מצאתי את מוביל מ MovingCompanyReviews.com להיות מוביל באיכות גבוהה. אני מעודד את כל החברות הנעות להשתמש MovingCompanyReviews.com כי זה זול דרך להשיג כמה מוביל נוסף בכל חודש.

5. Billy.com

Billy.com הוא כמו מודל הדור הישן של Thumbtack. משתמשים ללכת על בילי ולספר את זה איזה סוג של שירות הביתה הם צריכים לעשות. לאחר מכן בילי שולח אותם מוביל לחברות שירות הביתה אשר יכולים ליצור קשר עם להוביל ולתת להם ציטוט.

אני חושב שזה עולה כמה דולרים להציע על כל עבודה.

מצאתי את בילי לא להיות מאוד ידידותי למשתמש ואת מוביל הם הרבה פחות איכות מאשר Thumbtack, AdWords, ו MovingCompanyReviews.com. זה פלטפורמה ישנה יותר, כי אני חושב לאבד את נתח השוק לאתרים חדשים, טובים יותר כמו Thumbtack ו MovingCompanyReviews.com. אבל לעת עתה זה עדיין דרך הגונה כדי לקבל מוביל מוביל אם אתה צריך יותר מוביל מאשר גוגל, Thumbtack, MovingCompanyReviews.com, והפניות יכול לספק.

6. הפניות

בכל פעם שאתה מעביר לקוח יש לך הזדמנות להפוך אותם למטיף עבור העסק שלך. המעבר הוא תהליך מלחיץ, יש טון של חברות מרגשות נורא בחוץ, ובדרך כלל אנשים היו חוויות קשות עם המניעים בעבר.

אם אתה מופיע וואו הלקוח שלך עם שירות איכותי ומקצועי, אז יש לך הזדמנות להפוך אותם מעריץ גדול של העסק שלך, אשר לאחר מכן לספר לחברים שלהם על לך ולספק הפניה העסק לך.

ישנם שני דברים חשובים לזכור כאשר מנסים לבנות את ההפניות שלך מוביל:

א) לעולם אל תשכח כי תחילה אתה צריך וואו הלקוח עם איכות ושירות מקצועי. אתה צריך לעשות עבודה טובה עבורם.

ב) ואז לא לשכוח לשאול! לאחר המהלך כאשר הם מרגישים מאושרים הקלה כי תהליך נעול הלך טוב, להודות להם על בחירתך ולספר להם איך הפניות החשובים הם עבור העסק שלך. עודד אותם לספר לחברים שלהם עלייך ולתת להם דברים כמו כרטיסי ביקור, מגנטים ועטים כדי שיזכרו את פרטי הקשר שלך כשהם יספרו לחברים שלהם עלייך.

כמו כן, תוכל לנסות לעודד לקוחות להפנות את החברים שלהם אליך על ידי יישום תוכנית הפניה של לקוחות. אתה יכול להגדיר תוכנית שבה תוכל דוא"ל $ 25 אמזון כרטיסי מתנה ללקוחות לשעבר המפנים עסק חדש לך. תן להם כרטיס מתנה $ 25 עבור כל מהלך שהם שולחים לך.

הפניות הן מקור נהדר של הפניות, אבל אתה צריך לעבוד קשה כדי לעודד אותם.

7. להכיר מתווכים

מי יודע יותר אנשים נעים מאשר מתווכים? התשובה היא אף אחד! מתווכים יכול להיות מקור נהדר של מוביל מוביל. נסו להגיע כמו מתווכים רבים שליחת מוביל מוביל לך ככל האפשר. להגיע אליהם, להראות להם איך אתה חברה מקצועית אמינה ומקצועית, ולעודד אותם לשלוח את הלקוחות שלהם לך על העברת שירותים.

זה אוקלהומה סיטי המתווך יש "רשימת המועדפים של בקי" של ספקים כי בעלי הבית החדש יהיה מעוניין לנסות את זה על רשימות כמו זה.

אם אני בעל חברה מרגש אני יהיה להגיע לכל המתווך בעיר ולבנות מערכות יחסים איתם. הייתי גם להצטרף ולהיות פעיל בכל הנדל"ן המקומי עמותות המתווך. מתווכים הם מקור נהדר של מוביל מוביל.

8. מבצעים עם קומפלקסים דירה

מתחמי דירה הם גם מקור נהדר מוביל מוביל. אנשים תמיד נעים פנימה והחוצה של מתחמי דירות ומרבית מתחמי יאהבו אמין Mover הם יכולים להפנות את הדיירים שלהם. צור קשר עם כל דירה מורכבת בעיר ולהציע להם עמלות על כל המהלכים. מתחמי דירה הם מקור נהדר של מהלכים קל רווחי, כי כל חברה זז צריך לנצל.

9. חנות אתרים מקומיים

בניין הקישור היא אסטרטגיה שכל עסק מקומי צריך לעסוק בימים אלה להיות תחרותי ב- SEO וגם לשמור על התנועה הפניה מגיע לאתר האינטרנט שלהם. אבל המפתח הוא לבנות קישורים איכותיים. אחת האסטרטגיות של בניית קישורים איכותיים שאני משתמשת בהם היא אתרי "חנות מקומית". הם מדריך עסקים באתר כי כל מדיום לעיר גדולה יש. הנה כמה דוגמאות:

אוסטין –

אוקלהומה סיטי – שמור על מקומי אישור

אלה אתרי אינטרנט רשימת עסקאות או rewards כי העסק המקומי להציע ללקוחות אשר מוצאים אותם דרך אלה אתרים מקומיים בחנות. ובתמורה, החנות אתרי אינטרנט מקומיים ולקדם עסקים אלה.

אתרים אלה הם הזדמנות קישור נהדר יעזור לך עם SEO ודירוג גבוה יותר ב- Google. והם גם מקור נהדר של התנועה הפניה. מצא את האתר המקומי החנות המקומית שלך, להציע עסקה כמו 10% הנחה על מחיר נע, ולקבל המפורטים. אתה כנראה תהיה מופתע לטובה עם התנועה הפניה מוביל תקבל מן הקישור הזה אחד.

ואז אקסטרפולציה זו איכות הקישור קישור אסטרטגיה החוצה קישורים מקומיים איכותיים אחרים. אם כל קישור שולח מבקר אחד בשבוע לאתר האינטרנט שלך ויש לך מאות קישורים איכותיים, אז זה 400 ביקורים חדשים בחודש לאתר האינטרנט שלך. אם יש לך 3% להוביל טופס טופס המרה אז אלה 100 קישורים יספק 12 מוביל חדש בחודש. וזכור, שם המשחק בעסק נע הוא להגיע זרימה עקבית של מוביל נע כדי לשמור אותך עסוק השנה.

10. גרופון ואמזון מקומי

המקור האחרון שלי מוביל מוביל שני אתרי אינטרנט דומים, Groupon ו אמזון מקומי. שני אתרים אלה הם בעצם אתרי אינטרנט אשר רשימת עסקאות שאתה יכול להציע ללקוחות. החיסרון הוא שיש לך להציע תעריפים נמוכים כדי לקבל כל עסק ממקורות אלה. הצד החיובי הוא שהם יהיו רשימת העסק שלך ואתה יכול לקבל קישור טוב למטרות SEO וכמה חשיפה טובה עבור העסק שלך.

יצירת קשר

הצלחה בעסקי ההובלות מתחליה מלמטה ובמשך הזמן מקבלים זרימה עקבית של לקוחת שמתעניינם בהובלות בכל חודש, ואני מקווה שמאמר זה יסייע לך להשיג את היעדים שלך.

אנחנו בחברת קידום אתרים SEO TECH  עובדים בהרחבה עם חברות הובלה רבות ומכירים את  מאמצי השיווק שלהם, ואני מכיר את הנישה הזאת  היטב. עזרתי לחברות הובלות לחוות צמיחה של 300% משנה לשנה, מעבר מ -36 מהלכים בחודש ל -144 מהלכים באותו חודש בשנה שלאחר מכן. אני יכול לעזור לך לקחת את חברה ההובלות שלך לשלב הבא. אני אעזור לך לשלוט בשוק המקומי שלך עם שיווק מקוון או לא מקוון, ויהיה לך עבודה במשך כל השנה.

צור איתי קשר ותן לי לדעת איך אני יכול לעזור לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *