9 יסודות כדי להפוך דוחות PPC  מושלמים עבור הלקוחות שלך

חברת קידום אתרים / בלוג / 9 יסודות כדי להפוך דוחות PPC  מושלמים עבור הלקוחות שלך

במאמר הזה אני ייתן לך את 9 יסודות כדי להפוך דוחות PPC  מושלמים עבור הלקוחות שלך.

דוחות PPC יכולים להיות מסובכים ומסורבלים מאד. הפער בין מה שהלקוח רוצה לדעת לבין מה שמנתח PPC רוצה לספק הוא לעתים קרובות רחב וקשה להאריך.

מחזורי הדיווח השבועי, החודשי והרבעוני יכולים להפוך לתהליכים שגרתיים ואוטומטיים שמתעבים לאורך זמן.

לעתים קרובות אנו יודעים או מרגישים שאנחנו צריכים לשפר את מערכות הדיווח שלנו, תבניות ושיטות, זה יכול להיות קשה לעשות את הצעד הזה.

קשרי לקוחות מוצלחים בנויים על אמון, והאמון בנוי לעתים קרובות על האופן שבו ההצלחה מוגדרת, נמדדת ומתקשרת.

הרבה הולך לתוך מערכת יחסים חזקה הלקוח. חלק ניכר מהתקשורת קורה באמצעות דיווח.

להיות טוב (ואמיתי) מספר סיפורים הולך דרך ארוכה לעבר תקשורת יעילה להבטיח כי אתה הלקוח נמצאים באותו דף.

עם שיווק החיפוש להיות תעשיית בוגרת, קשה להסתלק באמצעות מדדים מבלבלים וראשי תיבות כמו שאנחנו יכולים בדרך כלל לקשור פעילויות PPC ישירות המרה ועסקים מטרות.

1. להיות שקוף ועקבית
המספרים אינם משקרים, אבל הם יכולים לשמש לספר סיפור אחר מאשר מה שקורה בפועל.

לאחר גישה כנה ופתוחה לשיתוף ביצועים – בין אם זה הולך טוב – הוא הראשון חיוני הדו"ח המושלם.

כאשר אתה משתף את הנתונים הסטטיסטיים והפרטים אותו כל תקופת דיווח, אתה בונים אמון ויכולים לנהל שיחה כנה על מה עובד, מה לא, וכיצד האסטרטגיה מתפתחת.

כאשר יש לך פורמט דיווח עקבי, הוא הופך להיות מוכר וקל לעקוב אחר הלקוח שלך.

בנוסף, כאשר אתה מדווח על ביצועים על בסיס עקבי בין אם שבועי, חודשי או רבעוני, הציפיות נקבעות לגבי מה לצפות ומתי לצפות לזה.

זה הופך את הדוח חזק יותר כפי שאתה יכול להשתמש בו ככלי ולא צורך לטרוף כדי למשוך פרטים יחד כאשר הלקוח שואל או צריך לשלוח עדכונים קטנים יותר, כי חוסר הקשר ולהסיר את השליטה שלך על התהליך.

2. ארגן את הדו"ח מכללי לספציפי

שמור תוכן ברמה גבוהה מלפנים וקל לתוך הפרטים הקטנים. הצגת פרטי סיכום ונתונים סטטיסטיים ברמה גבוהה לפני קבוצות המודעות, המודעות ומילות המפתח ישארו את הלקוחות שלך מעורבים.

סביר להניח שיש לך כמה לקוחות שלא הולכים מעבר לדף הראשון או שניים של הדוח שלך בעוד אחרים רוצים לצרוך כל פרט.

על ידי התחלת תוכן כללי ורמה גבוהה ועבודה על נתונים סטטיסטיים ורכיבים של מסעות הפרסום, תבטיח שתשמור על כל סוגי הלקוחות המעורבים.

3. התחל עם יעדים

אמנם לעתים קרובות אנו רוצים להתחיל בערכי PPC הליבה שלנו (למשל, הופעות, קליקים, המרות, שיעור קליקים), אך הלקוחות שלנו מעדיפים לעתים קרובות את ההחזר על ההשקעה ואת החזר ה- ROAS.

לדעת מה הלקוח שלך אכפת ביותר וכיצד הם מדווחים לבעלי העניין שלהם. הפוך את הדבר הראשון שאתה דוח על.

PPC הנתונים הסטטיסטיים משנה, אבל לא בדיוק כמו ההגדרה של הלקוח שלנו בהקשר העסקי גדול יותר, אם המאמצים שלנו פועלים.

4. יש מרכז שליטה או תקציר מנהלים

תמיד להניח כי הדו"ח שלך יהיה מועבר או עבר יחד לאנשים שאינם בדרך כלל להיפגש איתך.

אם מעולם לא נפגשת עם C- Suite, להפעיל את הדוח שלך על ידי מסנן של מישהו אם אתה מעולם לא פגש ומי לא יודע מדדי PPC יכול להבין מה אתה עושה, ואם זה עובד. זה נעשה בצורה הטובה ביותר סיכום מנהלים או לוח המחוונים בתחילת הדו"ח.

אם יש לך את הדוח מותאם כדי להתחיל עם דיווח היעד הלקוח (לעומת ערכי PPC) ולהתחיל עם תוכן ברמה גבוהה, אז זה טבעי יתאים לדף הראשון או שניים.

השתמש בכל המידע העומד לרשותך כדי לענות על השאלה אם אנו פוגעים במטרות הלקוח, במה האסטרטגיה, בכל עיקרי תקופת הדיווח הקודמת ומה אתה עושה במהלך תקופת הדיווח הבאה.

אם אתה כותב את זה בצורה כי מישהו שאין לו מושג מה PPC הוא מעולם לא פגש אתה יכול להבין את זה במונחים בסיסיים, אז אתה הצלחת.

תבניות קמפיינים רשמיים של AdWords
בחר את הענף שלך. הורד את תבנית מסע הפרסום שלך. מותאם אישית עם מילות מפתח בהתאמה מדויקת והמרת עותק מודעה עם שיעורי קליקים גבוהים.

5. ספק הגדרות

זכור כי הלקוח שלך לא בהכרח יש כל ראשי תיבות לזכור או לזכור איך כל Stat מחושב.

כלול מפתח תחת כל טבלה או דמות או לכלול סעיף הגדרות סטנדרטיות כי הוא מועיל עבור הלקוח לעיון, אבל לא מעליב או בדרך אם הם בקיאים.

על ידי בעקביות כולל הגדרות אתה יכול לעשות את הנתונים הסטטיסטיים ואת הנושא יותר נגיש עבור הלקוח שלך עם הזמן אתה יכול להגיע עמוק יותר לתוך הפרטים.

6. נתוני ביצועי המגזר לפי כוונות

לא כל מילות המפתח מיועדות ישירות להמרה. אל תשכח לגבי מודלים של ייחוס ומסע הלקוח בדוח שלך.

אם אתה מתמקד בהמרות, אך לא כל מסעות הפרסום, קבוצות המודעות או מילות המפתח מתמקדים בהמרות המיוחסות לקליק האחרון, לכן הקפד לפלח את הדוח בהתאם.

תוכל לגרום לביצועים להיראות רע אם אתה מדגיש המרות בכל הדוח כמטרה, אך לא כל פעילויות מסע הפרסום צפויות להניב המרה ישירות.

שקול לכלול דיווח על סמך הצעדים במסע הלקוח, הפרדת המותג לעומת מונחים כלליים, כולל נתוני המרות והמרות בסיוע, מיקוד גיאוגרפי ותכונות אחרות שמאפשרות שיפוט הוגן של ביצועים לפי מקטע בהתבסס על כוונה או ציפייה.

7. צובר הכל אפשרי

Google AdWords עושה עבודה נהדרת של איסוף נתונים סטטיסטיים עבורך.

עם זאת, אם אתה מפעיל מודעות בבינג ו / או בפלטפורמות פרסום נוספות, תוכל לעזור לצבור נתונים סטטיסטיים כדי להציג את מה ש- PPC עושה בכל הרשתות. זה יכול להיעשות באמצעות תוכנת דיווח או שיטות ידניות משלך.

תחום אחד שאובדן לעתים קרובות ש- Google ו- Bing אינם רואים הוא נתוני מעקב שיחות של צד שלישי שיש לך. אתה לא רוצה לפספס את המרות הטלפון יש להם נותרו מחוץ דיווח PPC שלך.

על ידי צבירה של נתונים בדוח שלך, אתה יכול לצייר את התמונה גדולה יותר ברמה גבוהה, כמו גם להסיר את הצורך של הלקוח שלך צריך לעשות את המתמטיקה ואת הנתונים הסטטיסטיים שלהם על פי הדו"ח שתספק.

8. קבל מפורט (עם אישור)

לעתים קרובות אנו משתמשים בדוחות שלנו בפגישה או שיחה על האסטרטגיה שלנו ואת המאמצים.

הצוות שלי משתמש בדוח כסדר היום עבור שיחות חודשית וזה זמן נהדר לעבור על פרטים ולקבל משוב. לקוחות מסוימים אוהבים לראות כל מילת מפתח, בעוד שאחרים רק רוצים את תקציר מנהלים.

גם עבור אלה שרק רוצים את תקציר מנהלים, לעתים קרובות אנחנו צריכים את המשוב שלהם על פריטים שהם יותר מפורט כמו להעתיק מודעה או מיקוד לפי מילות מפתח. כאשר זה המקרה, יש צורך לכלול מה עשוי להיות עשרות עמודים של פירוט פרט נוסף כדי התייחסות.

כאשר אתה רוצה או צריך לכלול פירוט פרטני, לעשות את זה בסוף בנספח או במסמך נפרד תמיכה.

אל תשים דפים של מילות מפתח באמצע הדוח, כי זה פגום בכלל זרימה ספציפית ופוגעת את ההשפעה של הסיפור הכולל שאתה מנסה לספר על אסטרטגיה וביצועים בדוח שלך.

9. לשלב נתונים מעבר המרה PPC

ב קשרי לקוחות רבים, המרה PPC הוא להוביל, מעורבות, או משהו קצר של מכירה הושלמה לייצר הכנסות trackable.

כאשר זה המצב, אם אתה יכול לעבוד עם צוות המכירות, לקבל גישה CRM, או למצוא דרך לקבל משוב על מוביל PPC הוא נוהג או פעילות זה יוצר, אתה יכול לעשות יותר כדי להראות את ההשפעה האמיתית של המאמצים שלך .

לכל הפחות, אתה יכול לקבל משוב בעל ערך שישפיע על ההחלטות שלך בעת ניהול הקמפיין בזמן אמת לעומת מחכה משוב אנקדוטלי מהלקוח לאחר מעשה.

קבלת נתונים אלה במהירות האפשרית עוזרת למנוע מצב שבו אתה נוהג מה שנראה כמו PPC טוב מוביל, אבל מאוחר יותר ללמוד כי אף אחד מוביל מוביל או סגור.

סיכום
כולל תשעה יסודות בדוחות PPC שלך לעזור לך להפוך את תהליך הדיווח אחד משמעותי הרבה יותר מאשר רק פעילות שגרתית.

משאבים נוספים PPC:

10 חשוב ביותר PPC PPs אתה צריך להיות מעקב
כיצד ליצור חיפוש בתשלום
כיצד לנהל ביקורת מלאה של AdWords

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *