להיות ראשון בגוגל

חברת קידום אתרים / בלוג / להיות ראשון בגוגל

במאמר זה נסביר לכם כיצד להופיע בדף הראשון של גוגל .

יש בדיחה ששואלת, "איפה אתה צריך לקבור משהו שאתה לא רוצה שאנשים ימצאו?"

תשובה: בדף השני של Google.

בטח, זה נדוש. אבל עדיין יש אמת לאמירה הזאת.

75% מהאנשים לעולם לא יגלשו על פני הדף הראשון בחיפוש Google.

זה אומר שאתה לא יכול להרשות לעצמו להיות הדירוג על השני, השלישי, או הדף הרביעי.

אתה פשוט לא תקבל את הקליקים ואת התנועה שאתה צריך לעשות SEO שווה את הזמן שלך וכסף.

ואתה צריך את זה תנועה אורגנית כי 93% של חוויות מקוונות להתחיל עם מנוע חיפוש.

נוסף על כך, ישנם מעל 1 טריליון חיפושים בכל חודש!

נוכחות טובה SEO יש את הכוח כדי תנועה נכנסת שיכולה לגדול העסק שלך במשך שנים רבות.

אבל הבעלים הממוצע של אתר האינטרנט של ג'ו אינו יכול לדרג בדף הראשון של Google את מילות המפתח הטובות ביותר.

יש כבר אין ספור פרופיל גבוה אתרי אינטרנט capitalizing על מילות מפתח בתעשייה הדף.

ויש אלפי בלוגרים אחרים מנסה לדרג עבור מילת מפתח זו גם כן.

כלומר, הסיפון נערם. וזה לא לטובתך.

אתה לא צריך לוותר, אם כי! יש כמה שיטות מוכחות שבהן השתמשתי ומצאתי הצלחה עם להופיע בדף הראשון של Google.

והחלק הכי טוב הוא שאתה לא צריך את הסמכות או קישורים לדרגת עבור רבים של מילות מפתח אלה.

אני יכול ללמד אותך איך להופיע בכל מקרה.

ראשית, אסביר מדוע אתה נידון עכשיו.

ושנית, אני אראה לך כיצד להשתמש בבעיה זו היתרון שלך כדי לדרג בדף הראשון של גוגל למרות החסרונות שלך.

מוכן להתחיל? בוא נעשה את זה.

למה אתה כנראה לא יכול לדרג בדף הראשון של גוגל בכל עת בקרוב

אני הולך להיות ישר איתך:

אתה די נחרץ. אם אתה מנסה לקבל תשומת לב ולדרג באופן אורגני בדף הראשון עבור מילות מפתח בתעשייה פופולריים כמו "מדריך קידום אתרים," זה לא יקרה בקרוב.

אם אתה רק מתחיל, אין לך רשות תחום, פרופיל קישורים נכנסים זעיר, וכמעט שום מתיחה כתוצאה מכך.

ואם תסתכל על תוצאות הדף הראשון של Google עבור "מדריך SEO", תוכל לראות במהירות מה הבעיה העיקרית שאתה נגד הוא:

תמונה מודבקת
רואה למה אני מתכוון? רשויות תחום אלה דירוג הדף העליון הולכים לפוצץ כל אתר חדש מתוך המים.

Moz? 93 תחום הסמכה. Kissmetrics? 85

כמה קישורים נכנסים עושה את זה # 1 נקודה יש? 18,389 ליתר דיוק.

תמונה מודבקת
זה יותר מאשר רובנו יקבלו על כל האתר שלנו. אֵיִ פַּעַם.

בנוסף, מדריכים אלה היו למעלה במשך שנים!

המדריך למתחילים SEO מ Moz כבר למעלה מחמש שנים בערך. אתר האינטרנט שלהם טוען כי מעל שלושה מיליון אנשים קראו את זה.

קלטת את הרעיון.

אתרים שהיו בסביבה במשך זמן רב הולכים לשלוט על דירוג הדף הדף עבור מילות מפתח בתעשייה הפופולרית.

אנשים אלה מייצרים תוכן כוכבים ולקבל אינספור קישורים נכנסים לתוכן שלהם.

אם אתה רק מתחיל, אתה צריך להמשיך אסטרטגיות שונות.

אתה לא יכול להרשות לעצמך לחכות חמש שנים כדי לדרג על החלק התחתון של הדף הראשון עבור "מדריך SEO." לא עם מספר השעות והדולרים זה ייקח.

אבל זה בסדר!

רק להבין שאתה לא הולך לדרג באופן אורגני עבור זה עכשיו.

החדשות הטובות הן שאתה לא צריך. יש עדיין תקווה.

הטריק הוא להתאים את האסטרטגיה שלך ולהשתמש בשיטות שונות כדי להציג את מילות המפתח שלך.

הנה איך לעשות את זה.

התחל על ידי שליטה ארוכה זנב מילות מפתח
יש יותר מילות זנב ארוך שם בחוץ מאשר גדול, אלה פופולרי.

הנה השוואה פשוטה להסביר את ההבדל:

תמונה מודבקת
והדוגמה הפשוטה שלי:

'ראש' מילת מפתח = "מדריך קידום אתרים"
זנב ארוך = "מדריך קידום אתרים עבור עסקים קטנים 2017"
כל אחד מהם לא ישלח לך טון של תנועה. עם זאת, מילות מפתח זנב ארוך לעשות בסך הכל כאשר אתה מוסיף חבורה של אותם.

לדוגמה, הייתי מסוגל להגדיל את התנועה אורגני ל 173,336 מבקרים חודשי באמצעות זנב ארוך אסטרטגיה.

החיפושים הזנב הארוך גם מהווים את רוב החיפושים בגוגל.

תמונה מודבקת 0 259
אתה צריך למקד את מילות המפתח זנב ארוך כי קל יותר לדרג עבור. וזה אומר שהם בדרך כלל לקחת פחות זמן וכסף.

אז אתה לא הולך נגד הממותה, חברות מובילות בתעשייה על אלה דפי תוצאות מנוע החיפוש (SERPs).

עדיין ספקן לגבי הכוח של אסטרטגיות זנב ארוך? גם אני הייתי בהתחלה!

אבל אז קראתי על איך אמזון עושה 57% מהמכירות שלהם ממילות מפתח זנב ארוך.

אֵיך? מאחר שחיפושי זנב ארוכים מחפשים מידע ספציפי מאוד, ואילו מילות זנב קצרות הן כלליות יותר.

אם אתה יכול לתת מידע ספציפי המחפש, הם הולכים להיצמד ולהמיר.

הנה דוגמה SERP של חיפוש ארוך זנב מילות מפתח כדי לעזור לך לקבל מושג איך אפשר לדרג אותם.

תמונה מודבקת
האם אתה מבחין כי SERP אינו צפוף עם המשפיעים בתעשייה בלוגים העליון?

בטח, יש עדיין כמה שם, אבל את האתרים הבכירים הם אלה שמעולם לא שמעת על.

במקום לעלות נגד אתר אינטרנט עם רשות תחום 93, הנה מה את דף הדירוג הראשון עבור שאילתת החיפוש ארוך הזנב נראה כמו:

תמונה מודבקת
עכשיו יש לי את תשומת הלב שלך, נכון?

לכן, מילת מפתח זו עשויה לכלול נפח חיפוש נמוך יותר מאשר "מדריך SEO".

עם זאת, זכור כי אלה שיעורי זנב ארוך מילות מפתח המרה כמעט תמיד גבוה יותר.

ואתה יודע מה אני מטיף:

התנועה לא אומר כלום אם אנשים לא להמיר!

אם אתה מקבל 50,000 מבקרים בחודש ממילת מפתח נפוצה, אך אף אחד לא מבצע המרות, זה לא עושה לך הרבה.

במקום לשים את כל הביצים בסל אחד עבור "מדריך SEO", ליצור תוכן יותר לייעל אותו בחיפושים זנב ארוך להשתלט על SERPs!

עכשיו בואו נדבר על כמה דרכים לדרג את המונחים הפופולריים יותר כי אתה פשוט לא יכול להתנגד. ובואו נעשה את זה ללא כל "קלאסי" SEO.

2. שלם כדי להגיע לחלק העליון של רשת החיפוש של אדוורדס

AdWords?

עכשיו, אולי אתה חושב, "ניל, ידידי, המורה שלי, אתה יודע כי AdWords אינה חיפוש אורגני, נכון?"

טוב, רק תשמע אותי על זה, בסדר?

אני הולך להתחיל את זה עם דוגמה כי זו הדרך היחידה להבין עד כמה יעיל באמת אסטרטגיה זו יכולה להיות.

אז בואו לפטר את החיפוש אחר "Best CRM".

כך נראה דף התוצאות:

תמונה מודבקת 0 256
זה נראה קצת שונה, לא? אין תוצאה אורגנית אחת עד לגלול מעבר לקפל.

יש לך ארבע מודעות ברשת החיפוש של AdWords וקטעים נבחרים מתוצאה אורגנית אחת.

זה לוקח את המשתמש מספר שלבים רק כדי להגיע לתוצאות אורגניות ולהחליט מה ללחוץ על זה SERP.

אבל משהו אפילו יותר חשוב קופץ לי כאן.

כוונת מילת המפתח והתוצאות שמופיעות אינן תואמות.

הנה למה אני מתכוון.

בדוק את שלוש המודעות הראשונות:

תמונה מודבקת
כולם מדברים על CRM שלהם ואומרים שהם הטובים ביותר בתעשייה.

זה לא מפתיע, בהכרח. כולם רוצים את המוצרים והשירותים שלהם כדי לראות את הטוב ביותר.

אבל עבור חיפוש זה, זו בעיה.

וחשוב יותר, זוהי הזדמנות בשבילך כדי להופיע עבור מילת המפתח.

הנה למה.

מה אנשים מחפשים כאשר הם להקליד "Best CRM?"

האם הם מחפשים Salesforce או Zoho או Pipedrive עכשיו?

לא. הם מחפשים השוואה CRM כדי לראות איזה מהם הוא הטוב ביותר. הם רוצים לשקול את החלופות שלהם ואת האפשרויות לפני שתחליט.

אתה יכול לאמת את זה על ידי מסתכל על תוצאות אורגניות, אשר כל תכונה המאמרים השוואה וסקירות.

תמונה מודבקת
Google רוצה לעזור למחפש למצוא את מה שהוא מחפש מהר ככל האפשר.

כלומר, התוצאות האורגניות המובילות משקפות בדרך כלל את כוונת המחפש.

אז במקום לחפש מודעה PPC ממותגים על מוצר אחד להיות הטוב ביותר, המחפש מחפש השוואות CRM!

עכשיו, אתה זוכר אותם 3 תוצאות PPC העליון? כנראה שהם לא מקבלים קליקים משום שהם אינם עונים לשאלת המחפש.

התוכן אינו תואם את הכוונה שמאחורי שאילתת החיפוש.

אבל תסתכל על התוצאה הרביעית:

תמונה מודבקת
אם הייתי איש הימורים (מה שאני), אני מוכן להתערב איתך כי אתר זה תחום נמוך סמכות מקבל אינספור קליקים על "Best CRM".

אני מוכן להתערב שמודעה זו עולה על אלה שמעליה.

אתר ללא שם זה יכול לדרג עם הבנים הגדולים כי הם עשו עבודה טובה יותר בכוונה כוונת מילות מפתח עם המודעה שלהם.

זה ממש מרמה את המערכת,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *