גוגל מיידע את אלא שהשאירו ביקורות כאשר בעלי עסקים מגיבים

חברת קידום אתרים / בלוג / גוגל מיידע את אלא שהשאירו ביקורות כאשר בעלי עסקים מגיבים
גוגל מיידע את אלא שהשאירו ביקורות כאשר בעלי עסקים מגיבים

בפוסט זה אני יסביר לכם איך בשרות של גוגל לעסק שלי גוגל מיידע את אלא שהשאירו ביקורות כאשר בעלי עסקים מגיבים.
חוות דעת של לקוחות מקוונים גדלים בחשיבותם כדי לעזור לאנשים להחליט היכן לעשות עסקים. ביקורות Google הן אחת הנראות ביותר והאמינות ביותר באינטרנט כולו. לאחרונה הודיעה Google כי היא תודיע ללקוחות כאשר עסקים מגיבים לביקורות שלהם. לכך יכולות להיות השלכות חשובות בעת ניסיון להגדיל את האופטימיזציה המקומית של Google.

הסוקרים מקבלים דוא"ל מ- Google ויכולים להצטרף בקרוב לקבלת הודעות דחיפה. ההודעה נשלחת 5 דקות לאחר שהפעולה מגיבה לבדיקה. הוא כולל קישור כך שאנשים יכולים לקרוא את התגובה המלאה. התגובה זמינה מיידית בחיפוש Google ובמפות Google.

 

זה חשוב כי בעלי עסקים צריך לתת קצת מחשבה נוספת על התגובה שהם עוזבים. הם לא יכולים להניח שהלקוח לא יראה את התגובה. לדוגמה, אם לקוח משאיר ביקורת שלילית, העסק לא צריך להגיב בצורה גסה או לא מתחשבת. אתה לא רוצה מלחמה מקוונת עם הלקוח. לעומת זאת, בעיות רבות ניתנות לפתרון אם אתה מראה שאתה פתוח ומוכן לדבר עם הלקוח כדי לראות כיצד תוכל לשפר את החוויה.

 

זה נותן לעסק הזדמנות להראות שהם אכפת חוויית הלקוח יעשה כל מה שנדרש כדי לשפר את המצב. דבר זה יכול לעזור לאופטימיזציה המקומית של Google מפני שיש פעילות בפרופיל שלך. זה גם מראה ללקוחות פוטנציאליים אתה שם לב כי לך אכפת מה הלקוחות אומרים.

 

גם אם ביקורת חיובית נותרה, להגיב על זה מראה כי אתה מעריך יחסים אמיתיים עם הלקוחות שלך. תקשורת עם הקהל שלך ואת בסיס הלקוחות הוא חלק מרכזי של השיווק הכולל שלך. לקוח שרואה שהקדשת זמן להגיב לביקורת, סביר יותר לבקר אותך שוב.

 

כאשר חברת קידום אתרים עושה אופטימיזציה מקומית של Google היא על אנשים למצוא את העסק שלך באינטרנט. לאחר דירוג לקוחות ביקורות למשוך במהירות יכול לעזור לאנשים לקבל החלטה אם או לא לעשות איתך עסקים, לא משנה אם הם מקומיים או פשוט עובר דרך האזור.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *