מדריך גורמי הצלחה בקידום אתרים אורגני בשנת 2018

חברת קידום אתרים / בלוג / מדריך גורמי הצלחה בקידום אתרים אורגני בשנת 2018
מדריך גורמי הצלחה בקידום אתרים אורגני בשנת 2018

במדריך הזה אני יסביר לכם את גורמי הצלחה בקידום אתרים אורגני בשנת 2018.
הדבר היחיד שנותר זהה בעולם של אופטימיזציה למנועי חיפוש הוא השטף מתמיד. אבל זה לא אומר שאין כמה דברים ספציפיים שאתה יכול לעשות כדי להצליח המאמצים שלך SEO בשנת 2018. הנה כמה דברים יעילים שאתה יכול לעשות את זה עדיין חשוב.
תוכן בעל ערך
יצירת תוכן בעל ערך כי הוא באמת נועד לשרת, ללמד, לבדר או לעורר את קהל מסוים אתה רוצה למשוך תמיד תהיה דרך מצוינת ללכת. White Hat שירותי SEO להטיף לגבי מקבל ספציפי עם התוכן שלך, כי לאנשים יש שאלות ספציפיות וצרכים. התוכן שלך יכול לענות על שאלות אלה ולענות על צרכים אלה. בנה את זה סביב מילות המפתח הספציפיות שהקהל שלך מחפש באינטרנט.

מילות מפתח

הקדש זמן מה לחיפוש אחר מילות מפתח רלוונטיות לאתר, לעסק או לתוכן שלך. זה מגלה את מה שאנשים כבר מחפשים באינטרנט. זה גם ייתן לך רעיונות למילות מפתח אחרות שאולי לא חשבת עליהן.

לדוגמה, אם אתה מאמן אישי המבקש לקוחות נשים, אתה עלול למצוא כי הם מחפשים "זרוע בבית workouts ללא משקולות" במקום לחפש "איך לחזק את התלת ראשי." שני הנושאים דומים מאוד, אבל את מילות המפתח הן די שונה כי הראשון מגלה צורך ספציפי ושאלה של קהל מסוים.

אופטימזציה של האתר

כאשר חברת קידום אתרים מיצירת תוכן ספציפי, עשיר במילות מפתח התהליך בזה ידוע גם בתור אופטימיזציה של האתר. זה קריטי שאנשים ימצאו את האתר שלך. עם זאת, קידום אתרים מחוץ לדף  מומלץ גם על ידי שירותיחברות שעושות SEO Hat לבן. Off-page הוא בעצם קישורים מאתרים אחרים (כי הם "כבוי" של האתר שלך) כי להוביל בחזרה לאתר האינטרנט שלך. זה עוזר שהרבה  אתרי אינטרנט אמינים יותר מאשר מוציאים קישור לאתר שלך. קישורים יכולים גם לבוא מתוך ספריות, בלוגים, אתרי וידאו כמו YouTube, הודעות לעיתונות ועוד.

פריסה מהירות הטעינה והתוכן

ודא כי פריסת האתר שלך, מהירות הטעינה והתוכן הם ידידותיים לניידים. יותר ממחצית מכלל המבקרים באתר כיום משתמשים במכשיר נייד, ומספר זה גדל. ניסיון הקריאה והניווט באתר אינטרנט על מסך נייד קטן שונה בהרבה משימוש במסך שולחן עבודה רחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *