2 הדברים היחידים שצריך לדעת ב SEO כדי להצליח אוקטובר 6, 2016
לפני כמה חודשים הגעתי לפגישה אצל לקוח - חברת טכנולוגיה בינ"ל. כרגיל ניסינו להיזכר אם אנחנו נפגשים איתם בקומה 1, 3 או 4, והאם בחדר ישיבות X או בחדר ישיבות Y. אני מדבר איתכם על חברה בתחום המחשוב והאבטחה שמספקת פתרונות לארגונים כמו מיקרוסופט, אינטל, סוני, נאסד"ק... וחברות תעופה שונות... מפה לשם, מנהלת השיווק אומרת "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות. למעשה קיבלנו הבוקר סטטיסטיקה עדכנית, כולל פילוח לפי המרות ומקורות תנועה..." - רגעים כאלה מטביעים אותי באדרנלין, לא יכולתי להתאפק:...
Read More
מתנה לראש השנה: כלים ועזרים ל SEO אפקטיבי אוקטובר 2, 2016
שלום לפניכם רשימה מתעדכנת של הכלים העיקריים שאני מקדם בעזרתם אתרים... מחקר מילות מפתח keywordtool.io כלי מילות המפתח של גוגל (לאחרונה כדי לקבל מספרים מדויקים של נפחי חיפוש יש צורך בקמפיין אדוורדס פעיל) keywordshitter.com מילים, מילים, בלי סוף בחינת חוזק אתר (כמות ואיכות קישורים) למה זה טוב? כדי לדעת איפה אתה עומד מול המתחרים (ולקבל מהם רעיונות לקישורים חדשים שאפשר להשיג) https://majestic.com אני מאוהב בכלי הזה בזכות פשטותו - תוך 10 שניות אתה מקבל תמונה שלמה על האתר (כמה קישורים מפנים אל האתר, כמה...
Read More
מ 3.5 ל 1.5 שניות באפס זמן ספטמבר 27, 2016
כבר כמה חודשים שאני רוצה לחשוף אחד מה"נשקים הסודיים" שלי להאצת אתרים ("שיפור זמן טעינה") - פרמטר שעם הזמן נעשה יותר ויותר חשוב ב SEO כמו גם מבחינת חווית המשתמש (אנשים מתרגלים שהכל עובד מהר...). רקע כללי השפעת מהירות האתר על המיקומים בגוגל אינה דבר חדש, אך נראה שהנושא צובר תאוצה ומקבל יותר ויותר חשיבות באלגוריתם. זה אחד מ 200 פרמטרים ב SEO. מניסיוני זה פרמטר חשוב. אגב, גיליתי בבדיקה קצרה שגוגל שואבת את זמני הטעינה מלא אחר מאשר דפדפן הכרום המוכר לכולנו. במילים...
Read More
טיפ להשגת תמונות – בחינם אפריל 3, 2016
אומרים שהתוכן הוא המלך... ואם כך, התמונות הן בוודאי המלכה, או לפחות נסיכה :) התחלה פיוטית משהו, אך לתמונות באתר יש יתרונות רבים: תמונות תורמות לקידום האורגני (טיפ: שלבו לפחות תמונה אחת בכל מאמר ותארו את תוכן התמונה בתגיות ה ALT ו ה TITLE; אפשר להשתמש בטקסט זהה עבור שתי התגיות הללו). תמונות עוזרות לגולשים להבין מהר במה עוסק האתר או הדף הספציפי תמונות מקלות על הקריאה, בזכות חלוקה גרפית של הדף לאזורים מובדלים תמונות מייצרות תנועה לאתר בעקבות חיפוש תמונות בגוגל תמונות יוצרות חווית...
Read More
מה משותף לגוגל+ , יוטיוב , וגוגל מפות? מרץ 31, 2016
מה משותף לגוגל פלוס, יוטיוב, גוגל מפות? הם כולם מוצרים של גוגל, וגוגל אוהבת שמשתמשים במוצרים שלה. כמה שגוגל מצליחה להתנחל לנו בלבבות, ככה היא מרוויחה יותר בסופו של דבר מפרסומות. זה אולי יישמע מעט קונספירטיבי, אבל גוגל יודעת לתגמל בעלי אתרים על השימוש במוצריה, ובהקשר של SEO זה אומר מיקומים יותר טובים. זוהי אמונה רווחת בקרב מספר מקדמי אתרים בכירים. טיפים מעשיים להצלחה: 1. גוגל+ : פיתחו דף עסקי, הזינו בו פרטים, תכנים ותמונות. וודאו שיש קישור...
Read More