כך תקדם את האתר שלך באמצעות גוגל אדוורדס

חברת קידום אתרים / בלוג / כך תקדם את האתר שלך באמצעות גוגל אדוורדס
כך תקדם את האתר שלך באמצעות גוגל אדוורדס

במאמר זה של חברת קידום אתרים seotech נראה לך אך תקדם את האתר שלך באמצעות גוגל אדוורדס בעצמך.
אם אתה חדש בתחום של  שיווק וקידום אתרים , גוגל אדוורדס יכול להיות מאיימת למדי. אחד החסרונות הגדולים ביותר של Google AdWords היא שאתה צריך להשקיע הרבה כסף וזמן כדי לעשות את זה כדאי, במיוחד אם אתה עסק קטן עם תקציב מוגבל. במאמר זה נסקור מה Google AdWords, איך הוא פועל, כיצד להשתמש בו ביעילות.

מה זה גוגל אדוורדס?

AdWords היא פלטפורמת הפרסום המקוון של Google המסייעת לעסקים להציג מודעות ב- Google וברשת הפרסום שלה. עם Google AdWords, אתה יוצר מודעות לעסק שלך ובוחר מתי המודעות שלך יופיעו. לדוגמה, תוכל לבחור להציג את המודעות שלך מעל לתוצאות החיפוש של Google, כגון:

מודעות Google

הרעיון המרכזי מאחורי AdWords הוא מילות מפתח. כאשר אתה יוצר מודעה, אתה בוחר את מילות המפתח שאליהן ברצונך למקד. מילות מפתח אלו הן שמפעילות את Google להציג את המודעה שלך כאשר מישהו שולח חיפוש ב- Google.

בדוק את הסרטון "מהו AdWords" של Google.

כיצד לבחור היכן ומתי יוצגו המודעות שלך?

כאשר אתה משתמש במערכת של גוגל אדוורדס, תוכל למקד למשתמשים בשתי רשתות עיקריות: רשת החיפוש ורשת המדיה.

רשת החיפוש של Google ורשת המדיה

על ידי הצגת המודעות שלך ברשת החיפוש, אתה מציע הצעות מחיר למילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך. Google מציגה את המודעה שלך בפני משתמשים שהזינו מילות מפתח אלו או מילות מפתח דומות בדף תוצאות החיפוש של Google.

מצד שני, כאשר אתה מפרסם ברשת המדיה של Google, המודעות שלך יכולות להופיע על פני אוסף גדול של אתרים (כגון אתרים המופעלים על ידי Google ואתרים של בעלי אתרים ב- Google AdSense), אפליקציות לנייד ותוכן וידאו. לדוגמה, מודעת הבאנר שלך יכולה להופיע ב- YouTube.

מודעת YouTube

בעוד שרשתות החיפוש והמדיה מנוהלות באמצעות Google AdWords, המונח "AdWords" משמש בדרך כלל להפנות אל רשת החיפוש.

מתי להשתמש ברשת החיפוש של Google
הפעלת מודעות ברשת החיפוש היא הנפוצה ביותר, צורה ידועה של תשלום לפי קליק הפרסום. כאשר אתה מפרסם ברשת החיפוש, המודעות שלך יהיו כשירות להופיע בדף תוצאות החיפוש של Google ואתה משלם כאשר משתמשים לוחצים על המודעה שלך.

מאחר שהוא מכוון למפעיל פעיל שמבצע משימה כדי למצוא משהו, פורמט הפרסום הזה יכול להיות יעיל מאוד ובדרך כלל מניב המרות רבות יותר ממודעות ברשת המדיה.

רשת החיפוש היא אידיאלית אם:

אתה מוכר "חירום" מוצר או שירות, כגון שרברבים, מסגרים חשמלאים. מכיוון שתבנית זו מכוונת את המחפש הפעיל, חיוני שהמודעה שלך תופיע כאשר הם זקוקים למוצר או לשירות שלך.
אתה עובד עם תקציב מוגבל. מכיוון שתבנית זו נוטה להניב המרות רבות יותר, קל יותר לראות ולמדוד תוצאות.

מתי להשתמש ברשת המדיה של Google

לדברי גוגל, רשת המדיה מורכבת מיותר מ -2 מיליון אתרים שמגיעים ליותר מ -90% ממשתמשי האינטרנט בעולם. אלה כוללים אתרים של בעלי אתרים ב- Google AdSense ואתרי Google כגון Google Finance, Blogger ו- YouTube. בשל ההתרחבות של רשת המדיה, היא אידיאלית למפרסמים המעוניינים להרחיב את הנוכחות המקוונת שלהם ולבנות מודעות למותג.

פורמט זה יוצר המרות רבות ככל שמשתמשים באתרים אלו ברשת המדיה אינם בהכרח "במצב קניות". לדוגמה, המודעה שלך חייבת למשוך את תשומת לבו של המשתמש ולפתות אותם לעזוב את התוכן שאליו היו מעורבים במקור וללחוץ באמצעות האתר שלך.

רשת המדיה היא אידיאלית אם:

אתה מקדם מודעות למותג. מכיוון שהרשת המדיה היא מרחיבה, היא מאפשרת לך להגיע למשתמשים רבים יותר ולהכיר אותם עם המותג שלך.
אתה מוכר מוצר או שירות שצרכנים אינם צפויים לרכוש מיד, כגון מכונית או טבעת אירוסין. במקרה זה, המטרה העיקרית שלך היא להבטיח כי המותג שלך נשאר בראש של הנפש עבור לקוחות פוטנציאליים. פורמט זה יעיל במיוחד אם אתה משתמש בשיווק מחדש – תכונה המאפשרת לך להציג מודעות בפני משתמשים שביקרו בעבר באתר שלך. תהית פעם למה אתה תמיד רואה את אותן מודעות בכל מקום שאתה הולך באינטרנט? אתה כנראה ברשימת השיווק מחדש של מישהו.
יש לך מוצר סקסי. רשת המדיה מאפשרת לך להציג מודעות תמונה ווידאו. זה אידיאלי למפרסמים שמוכרים מוצרים יוקרתיים, כגון מכוניות ספורט ושעונים יקרים.

כיצד להשתמש ב- AdWords: הגדרת חשבון

לפני שתוכל להתחיל לפרסם ב- Google AdWords, יהיה עליך להגדיר חשבון AdWords.

Google מעניקה לך את האפשרות ליצור את חשבון AdWords שלך באמצעות חשבון Google קיים, או שתוכל גם ליצור חשבון חדש במיוחד לשימוש עם AdWords.

עבור אל https://adwords.google.co.il ולחץ על התחל כעת.
הרשמה ל- Google AdWords

לאחר מכן תתבקש להזין את כתובת האימייל ואת כתובת האתר שלך.
הזנת כתובת דוא"ל ל- Google AdWords

על סמך המידע שהזנת, Google תמליץ על פלטפורמת AdWords הטובה ביותר עבור העסק שלך: AdWords Express. אם ברצונך להמשיך עם AdWords, לחץ על עבור ל- AdWords.
עבור אל AdWords Express

* Google AdWords Express הוא פלטפורמת פרסום המיועדת לעסקים קטנים. בפלטפורמה זו, ניהול מילות מפתח ומיקום מודעה הן אוטומטיות, ובכך מקטינות את הקושי בניהול מסעות פרסום. AdWords Express תומך גם בעסקים קטנים שאין להם אתר, המאפשר להם להפנות לקוחות לדף המקום שלהם.

לאחר מכן, תתבקש להגדיר את מסע הפרסום הראשון שלך על ידי בחירת תקציב יומי וקהל יעד. Google גם תבקש ממך לבחור את הרשת שבה תרצה להציג את המודעות שלך. רשת החיפוש או רשת המדיה.
רשת החיפוש או רשת המדיה

כמו כן, עליך לבחור את מילות המפתח, להגדיר את הצעת המחיר ולהזין את טקסט המודעה שלך.
לאחר מכן תזין מספר עקרונות בסיסיים בחשבונך, כגון המיקום ופרטי החיוב שלך.
כיצד להשתמש ב- AdWords: מבנה החשבון ומסעות הפרסום
אם אתה מתכנן להפעיל מסע פרסום אחד בלבד, מבנה חשבון AdWords שלך יהיה פשוט. אבל אם אתה מתכוון להפעיל מסעות פרסום מרובים בו זמנית, אז זה יכול להסתבך. זה בהחלט משלם כדי לייעל כראוי את מבנה החשבון שלך מלכתחילה.

חשבון AdWords האידיאלי הוא מבנה למסעות פרסום נפרדים, כל אחד עם קבוצות מודעות משלו. לכל קבוצת מודעות יהיו מילות מפתח משלה, טקסט של מודעה ודפי נחיתה. יש דרכים רבות לבנות חשבון AdWords, בהתאם לצרכים שלך. לדוגמה, תוכל לבנות את חשבון AdWords שלך בהתאם למוצרים ולשירותים שלך או לפי מיקום גיאוגרפי (אם העסק שלך פועל במספר שווקים שונים).

ל- Google יש סרטון נפלא שמראה לך כיצד לארגן את חשבון AdWords שלך.

כיצד להשתמש ב- AdWords: מילות מפתח
אבן היסוד של AdWords היא מילות מפתח. כאשר אתה יוצר מודעה, אתה בוחר את מילות המפתח שאליהן ברצונך למקד. מילות מפתח אלו הן שמפעילות את Google להציג את המודעה שלך כאשר מישהו שולח חיפוש ב- Google.

כאשר אתה מפרסם ב- AdWords, אתה מגיש הצעות מחיר למילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך, כדי שהמודעות שלך יוצגו בפני משתמשים בעת הזנת מילות מפתח אלה. שים לב כי אתה מציע על מילות מפתח, אתה לא קונה אותם באופן מוחלט. נסביר כיצד הצעת המחיר של AdWords פועלת בחלק הבא.

לפני שתוכל להציע הצעות מחיר למילות מפתח, עליך לדעת אילו מילות מפתח שוות הצעות מחיר, וכמה הן עומדות כעת. אבל אל דאגה, ל- Google יש מתכנן מילות מפתח ללא תשלום שיכול לעזור לך למצוא רעיונות למילות מפתח ולהעריך את הביצועים שלהם.

כמה אני אצטרך לשלם?

בראש ובראשונה, AdWords מבוססת על מערכת של מכירות פומביות: אינך קונה מילות מפתח, במקום להציע הצעות מחיר. העלויות שלך בשימוש ב- AdWords תלויים במספר משתנים.

כאשר אתה מגיש הצעות מחיר על מילות מפתח, אתה בעצם אומר ל- Google כמה אתה מוכן לשלם עבור משתמשים ללחוץ על המודעה שלך. לדוגמה, נניח שהגדרת הצעת מחיר מקסימלית בסך ₪ 1 עבור המודעה שלך, הסכום המרבי שתשלם כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלך הוא $ 1. במקרה זה, הצעת המחיר שלך נקראת גם הצעת המחיר שלך לקליק או הצעת המחיר לקליק. המחיר הממוצע לקליק הוא בין $ 1 ל -2 ש"ח ברשת החיפוש. המחיר הממוצע לקליק ברשת המדיה הוא $ 1.

כן, יש מילות מפתח שעולות 50 $ או יותר עבור קליק. אבל אלה הן בדרך כלל מילות מפתח תחרותי, כמו "חוק" ו "ביטוח". אבל אל תתחיל להיכנס לפאניקה ותחשוב ש- AdWords היא רק למי שיש לו את הכסף הרב ביותר להשקיע. AdWords היא למעשה שדה משחק יותר ממה שאתה מבין.

כמו שאמרנו קודם, AdWords היא מכירה פומבית. המכירה הפומבית מתחילה כאשר משתמש שולח שאילתת חיפוש. לאחר מכן Google בודקת אם השאילתה מכילה מילות מפתח שמפרסמים מציעים כעת. אם כן, Google תשתמש בנוסחת AdRank כדי לקבוע אם המודעה תוצג ואת המיקום שלה.

AdRank = הצעת מחיר לקליק x ציון איכות
באמצעות נוסחה זו, הצעת המחיר המשולבת הטובה ביותר לקליק וציון האיכות מקנה למודעה שלך מיקום טוב יותר.

במילים אחרות, מפרסמים עם ציוני איכות נמוכים יצטרכו להגדיל את הצעת המחיר לקליק שלהם כדי לקבל מיקום אופטימאלי של מודעות.

הערה: לא נלך לפרטים הספציפיים של AdRank וציוני האיכות במאמר זה. אבל אם אתה רוצה ללמוד עוד על הנוסחה והערכים, כתבנו מאמר נוסף בנושא.

לכן, לאחר שחישבה Google את ציון האיכות ואת דירוג המודעה שלך, היא תקבע כמה תשלם בפועל בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך. לעולם לא תצטרך לשלם יותר מהתקציב המקסימלי או מהצעת העלות לקליק שציינת בחשבון AdWords שלך. כן, לכן אם יש לך ציון איכות גבוה, ייתכן שתשלם פחות מהצעת המחיר המקסימלית לקליק.

כיצד אוכל להפיק את המרב מ- Google AdWords?
יש דרכים להשתמש ב- AdWords באופן יעיל כדי שתוכל למקסם את ההחזר של ההשקעה מההוצאה שלך.

שמור על מתאם חזק ועקביות בין מילות המפתח באתר שלך לבין מילות המפתח שבהן אתה משתמש בטקסט של המודעה שלך, וכן על מילות המפתח שאתה מציע. Google מעניקה עקביות.
בחר את מילות המפתח שלך בקפידה. רוב הסיכויים הם, שאתה כנראה לעולם לא תוכל להציע את הדרך שלך למקום העליון עבור מילות מפתח רחבות כגון "נעלי ילדים" או "שעוני יוקרה". גם אם אתה עושה, ההכנסות שנוצר לא להצדיק את העלויות שלך. במקום זאת, שקול להשתמש במילות מפתח ארוכות זנב (2-3 מילים) ולהימנע מתפיסות כלליות ורחבות מדי. התרכז במילות מפתח שרלוונטיות לאתר שלך ולמוצרים / שירותים שלך. תוכל להשתמש ב- Google Analytics ובמתכנן מילות המפתח של Google כדי לעזור לך לקבוע מילות מפתח שעובדות עבור האתר שלך.
אל תשלח תנועה ישירות לדף הבית שלך. באופן אידיאלי, עליך ליצור דף נחיתה ייחודי והעתק מודעה עבור כל מילת מפתח שאליה היעד שלך. בדרך זו, אתה מפנה משתמשים לדף נחיתה שתוכנן במיוחד עבור אותה מילת מפתח. אם אתה פשוט ירידה מבקרים בדף הבית שלך, אתה בעצם מה שהופך אותם לנווט את האתר שלך עצמם כדי למצוא את המידע שהם צריכים – זה יכול להוביל לשיעורי קפיצה גבוהים יותר, החמיצו המרות והוצאות מודעות מיותרות.
שים את עצמך בנעליו של המשתמש. תחשוב על המשתמשים: מה הם מחפשים, מה הם סוג ב- Google, מה מפתה אותם ללחוץ על המודעה שלך, הוא האתר שלך מה הם מחפשים?
נצל את השיווק מחדש (או מיקוד מחדש). כולנו ראינו את זה. אתה מבקר באתר, להישאר על זה לזמן מה ולאחר מכן לעזוב. אבל אז אתה שם לב שאתה ממשיך לראות מודעות עבור החברה או המוצר על כמעט כל האתרים האחרים שבהם אתה מבקר. זהו שיווק מחדש. כן, תצטרך לשלם תוספת עבור תכונה זו, אבל זה עושה עבודה כדי להגדיל את המכירות – לקוחות פוטנציאליים לבוא לבקר את האתר שלך ואז הם מקבלים לראות אותך שוב ושוב … העסק שלך תמיד יהיה על דעתם (טוב, על הפנים שלהם, פשוטו כמשמעו). האם הם ירגישו מוצפים? סביר להניח, אבל רק את העובדה הפשוטה שהם תמיד רואים את הלוגו שלך, שם המותג ולהציע בתדירות גבוהה יותר מאשר המתחרים שלך הוא כבר מספיק טוב, לא?
אל תשכח את הלקוחות שלך לנייד. AdWords מעניקה לך טונות של כלים ואופטימיזציה לנייד כדי למקד טוב יותר את הלקוחות שלך לנייד, הן במודעות טקסט והן בתמונות תמונה. לדוגמה, בהגדרות מסע הפרסום שלך, תוכל למקד לכל המכשירים או שתוכל להעביר את היעד באופן משמעותי יותר למשתמשים ניידים.
אמוד את התוצאות שלך. AdWords מגיעה עם עומס של אפשרויות הניתנות להתאמה אישית כדי לעקוב אחר מסעות הפרסום שלך ולמדוד אותם. תוכל להגדיר ולעקוב אחר יעדים עבור תנועה לאתר שלך, החזר על השקעה, מכירות והמרות ועוד. תוכל גם למדוד אילו מילות מפתח מניבות את הביצועים הטובים ביותר, איזו כותרת מקבלת את מספר הקליקים הרב ביותר וכן הלאה.
למד מ- Google. ל- Google יש אתר עזרה מקיף ומקיף מאוד. גם אם לא פעל לפי העצה שלהם, לבדוק את האפשרויות המוצעות. אתה בהחלט ללמוד הרבה על אופן השימוש בגוגל אדוורדס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *