סיכוני SEO לקחת וסיכונים SEO להימנע

חברת קידום אתרים / Uncategorized / סיכוני SEO לקחת וסיכונים SEO להימנע

סיכוני SEO לקחת סיכונים SEO להימנע
אנשי עסקים רבים מתקשים לראות את הערך של SEO, ואנחנו מבינים את זה. יש הרבה מידע מידע שגוי שם על אופטימיזציה למנועי חיפוש, וזה באמת יכול להגביר את הקושי של החלטה זו.
בעוד אסטרטגיה יעילה SEO ייקח חודשים רבים כדי להניב תוצאות חיוביות עבור החברה, ואת הטקטיקות אולי לא הגיוני שאינם SEOers, זה יכול לעשות שיפור משמעותי החשיפה המקוון של החברה ואת הרווחים.
חברות רבות מטבען עצבני על לנסות משהו שהם לא מכירים, אבל בואו נודה בזה, כמעט כל החלטה עסקית עומדת לשאת כמה סיכונים עם זה. כמה ניתן להימנע, וכמה יכול להוביל צמיחה פתאומית ורצינית.
השאלה שיש לשאול אז, מה זה הסיכונים SEO שווה את זה, ואשר יש להימנע.
לפני שנגיע לזה, אם כי, בואו לשים את זה שם ראשון: הסיכון הגדול ביותר SEO החברה יכולה לעשות היא למנוע SEO ביחד. כולם קיבלו את זה? גדול. הבה נבחן עוד כמה.
SEO סיכונים לקחת
1. ביצוע ובדיקה שינויים גדולים וקטנים
המטרה הכוללת של SEO היא להשיג תנועה, ובסופו של דבר, עסקאות באתר האינטרנט שלך.
אף אחד מהם לא יקרה אם אף אחד לא לוחץ על האתר שלך מלכתחילה.
אז, מה אם אתה מקבל את אתר האינטרנט שלך כדי לדרג היטב עבור מילות מפתח מסוימות, אבל אף אחד לא בעצם לחיצה על הקישור שלך?
יכול להיות כל מספר סיבות לכך, וזה יכול לקחת קצת זמן לאפס על בדיוק למה זה לא מבצע כמו גם צפוי.
והדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות בדיקת A / B. אתה תצטרך לקחת רכיב אחד בכל פעם, בין אם זה תיאורי meta, כותרות, תוכן ועוד, ולבדוק אותם מפני וריאציות חדשות.
הכל טוב וטוב ואפילו קצת ברור. אז מה עושה את זה "סיכון"?
זה סביר להניח לקחת קצת ניסוי וטעייה לבוא עם הניסוח הנכון שילוב הפריסה שמביא התנועה באתר מקסימלית עסקאות. במהלך תקופה זו, אתה עלול למצוא שילוב זה לא עובד טוב בכלל ומסתיים הפחתת מה יש לך תנועה – לפחות לזמן מה.
הסיכון הוא שווה את זה, אם כי, ברגע שאתה מוצא את התוצאות הטובות ביותר, תוכל להתמקד על אלמנט זה ולהמשיך לנהוג יותר תנועה ולקבל תשואות טובות יותר.
2. קבלת ומתן קישורים נכנסים באיכות גבוהה
מדוע חברה אחת תכלול קישור לאתר של חברה אחרת ותסכן את משתמש האינטרנט שעזב את הדף שלו?
קישורים נכנסים הם חלק מבוסס היטב של SEO, ורוב החברות רוצה לקבל כמו רבים מהם כפי שהם יכולים. הם עוזרים להגדיל דירוגים ולבנות סמכות.
עם זאת, זה לא רק להיות אחד עם הקישורים ביותר. לפעמים אתה צריך לתת קצת בחזרה.
אז כן, אתה עלול להסתכן לאבד כמה מבקרים באינטרנט על ידי מתן קישור לאתרים אחרים באיכות גבוהה, אבל באותו זמן, אתה מציג את Google כי אתה משתמש הפניה לאתרים אמינים עם סמכות הוקמה.
רק זכור, דפי אינטרנט שמודעים ביודעין קישורים לאתרים זדוניים באיכות נמוכה, זדונית, נמצאים בסיכון של קבלת עונש על ידי Google. אתה יכול גם לקבל penalized על ידי מקבל יותר מדי קישורים לאתר שלך מאותם אתרים באיכות ירודה.
3. שיפור מבנה כתובת האתר של האתר שלך
באופן אידיאלי, כתובת האתר של דף הבית שלך צריכה להיות קצרה, עם שם החברה בלבד, כגון: www.yourcompany.com. קצר, פשוט, תמציתי וזוכר בקלות.
עם זאת, דפים עוקבים צריכים לכלול מילות מפתח ממוקדות ולהיות ספציפיים יותר לגבי התוכן של דף האינטרנט.
עם זאת, אתה לא רוצה לתת את כתובת האתר לצאת מכלל שליטה. אם הם ארוכים מדי תיאורי, מנוע החיפוש יהיה לחתוך את התצוגה שלהם עם […] לאחר נקודת חיתוך.
לכן, ייתכן שהגיע הזמן לשנות חלק מכתובות האתרים שלך עם שיפוץ המבנה של האתר.
הסיכון, הנה, כי כל סוג של שינוי כזה יכול להשפיע על הדירוג שלך. כשאתה משנה כתובות אתרים ישנות ו 301 מנתב מחדש תנועה אל המודעות החדשות, ייתכן שתראה מספר מטבלים בתנועה ובדירוגים.
עם זאת, אם אתה עושה את זה נכון, אתה יכול בסופו של דבר עם מבנה יעיל כי פונה הן למנועי החיפוש והן למשתמשי האינטרנט.
4. שיפוץ האתר שלך
מדי פעם, אתרי אינטרנט צריכים להיות מעודכנים ו מחדש. עיצוב מחדש של אתר יכול להיות מסוכן ויקר, שלא לדבר על זמן רב.
בסופו של דבר, עם זאת, האתר שלך עשוי להזדקק מתיחת פנים חדשה. אולי זה פשוט נראה מיושן מאוד. ואז שוב, זה עשוי להיות מותאם עבור מנועי החיפוש, אבל משתמשים אנושיים מתקשים לנווט. לא יכול להיות כל מספר סיבות כדי להעיף מבט נוסף באתר שלך ואולי – אולי רק – לשקול לשקול לשחזר אותו מהיסוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *